Friday 9 September 2011

sorry sorry .

ASSALAMUALAIKUM


okeh , today aku nak say sorry kepada stalker'2 blog aku sebab dah lame tak update blog , biase lha ta smpt na update lg pun malas lha , mmg bnyak story yg nak dimory kn macam aku ckp td lha TAK SEMPAT NAK UPDATE & MALAS . blog neh pun dah bersawang da neh . biase lha orang dah bahagia gn LELAKI IDAMAN gini lha carenye , okeh dah , act , skrg neh aku dah betoi'2 bahagia au . semalam cik bieboo dtg ke rumah , lame gela dea dudok , dari pkol 8.30 smthing , 1.00 a.m baru blik ruma dea . mmg puas lha dapat negok muka dea lama'2 , buat toh , buat neh , dea cairkn hati aku dengan perkataan I LOVE YOU , dea bt aku tersengeh , dan yg pling aku tak lupa dea luah sume perasaan dea .... ouhh sooo sweet sygs . 
dalam happy'2 cm toh ad gak sedih , ta semua happy tape lha yg toh bia aku sorg jeh tanggong . eah , semalam kn buda neh merajok , ya rabbi puas aku pujuk . patot lha memula pgel dea bt aku mcm HALIMUNAN , merajuk rupenye .. bile tnye tana jwb diam jeh , nak nges rase mase toh dea bt tatao jeh at aku . tapi akhirnya aku berjaya ugak pujuk dea . 1st time dea mara aku mcm toh skali , sume neh sbab ****** tetibe jeh msj . ap yg dea nak pun aku tatao lha . tapi bie , sumpah bby tade pape gn dea k .toh sume cite lame lha sygs , jgn risau k , kan bby dah janji gn b smalam .. tana merajok lg ehh , act ,bby ta pandai lha nak pujok .. AKU SAYANG HANG LHA KEMEK ! 
korg yg tatao pape macam biase lha ehh ~pejam mate pekak kan telinga~


neh unto ang , kemek --->
aku mula jatuh hati kepadamu ,
setelah kau kata cinta padaku ,
masing'2 dulu punya pasangan ,
 akhirnya kita bersama ..
pertama kali kita bersua bertentang mata ,
terasa ada KIMIA diantara kita 
kau kucup pipiku ,
kau bisikkan cintamu ,
kau kata baby ILOVEYOU 
 kau cairkn hatiku ..
bahagia ku rasa disaat kita berdua bersama ,
memandang bulan terang , menyaksi bintang'2 ,
kau seru aku lha pelangi cintamu :)
sincerely :  nurul arthika :)



so , here's where my story ends ..

No comments: