Saturday 10 September 2011

coklatcoklat [♥]

ASSALAMUALAIKUM



 heyy .. tengah hari neh aku cume nak share about COKLAT yang aku dapat dari cikk bieboo aku c HAFIEZ CHE AHMAD . suke sgt wehh , sebenarnye aku dpt coklat neh dah seminggu da tp ta usik ag sebab sygs na mam , mahal wehh .. mak aku pun bsing sebab cikk bieboo sygs neh beli coklat yg mahal . neh antara beberapa coklat yg aku snap . 

haa .. neh lha coklat'2 yg aku dpt . bukan bnyk neh jea ad lg yg daim gn kinder beuno toh . neh cuma hiasan jeh .. FYI , aku dengan coklat mmg sedara lha .. mna ad aku situ ad coklat . tp aku tak lha mam hari'2 k .. bole debab wehh , kang laki aku lari lak , susa plak aku nak kejar . okeh lha niat aku sebenarnye nak menunjuk jeh (kurang ajo kn) huu . okeh nt smbong lagii . laki aku dah mara ..

so here's where my story ends :)

p/s : jgn nak kejar hot sgt . neraka lagi hot okeh :D



by : nurul arthika & anak'2 :D

No comments: