Saturday 27 August 2011

sh*tt !

ASSALAMUALAIKUM ..

klakar plak bile pikir blik ap yg jadi kelmarin .. hahahaha ! puas aku berlari dgn kengkwn c tyka , keon , khuz , marbawi , fadhilah , aku sndri dgn sape tah nme dea tak egt lha .. 3 ekor anjing kejar perhh ! sumpa cuak gela waktu toh , dgn ujan plak .. neh semua pasal org tua mulod cm haremm toh aa , ad keh ptot dea kta kmi dok at surau sbab nak bt bende yg kotor , kurg aja betoi .. makcik wehh , fitnah lg berdosa kod , baik bunuh ja kami suma .. haishh bengang jeh aku dgn makcik kolot toh .. nseb baik kao org tua jea wehh , kalo tak dah lme aku sepak terajang kao .. mulod gn jamban lbeh kurg jeh bau .. err !! .. jap'2 nak ckp .. masok surau kne ad permission keh ?? sejak bila plak ?? bukan keh surau toh terbuka unto suma org islm .. bodoh pnye org tua .

tapi tape lha , aku tak kesah , biase lha mulod org .. ngate org tak seda diri , subhanallah ..
bawak'2 ngucap makcik oi , mcm tykah ckp lha , harap tudung jeh laboh tp tahpape pnye prangai .. muka yg suci'2 mcm kami dea boleh tuduh mcm toh .. ya rabbi , cm nak nges rase . dah lha saked plak aty aku cite pasal dea .. 

kan best lao rakam ap yg terjadi mase klmarin toh , bole bt disebalik tabir vdeo kiteorg nt :D ..
hahahah ! pape pun mmg best lha lpak ngn dorg . okeh lha , ckop smpai sine :) .
kbhoii .

p/s : rendu laki aku c hafiez :') . 

No comments: