Thursday 25 August 2011

good bye :')

humm .. semalam hari last aku dpt negok dan sentuh muka laki tersayang aku .. bergurau , cubit sanasine , pijak'2 kaki , bisik'2 ngate org dan sebagainya lha .. eso , lusa dan seterusnya dah tabole sampai lha lpas rye neh sbab ary neh laki aku dah kne blik kg. lha :') .. yea ! raye taon neh aku tak beraye lha dgn BF mcm korg'2 sume kenn ? bahagia lha korg raye nt .. tapi tape bak lirik lagu toh " walau raga kita terpisah jauh , tp hati kita selalu dekat" huu .. macam toh lha aku dgn mat keping aku . it's okey , aku tao dea akn dtg sine unto  jmpe aku , ken bie ? :D
tak sampai sebulan lg kita coup , tp bby rase macm dah lme dgn b . kenangan indaa kite bby tak kn lupe meyh sampai bila'2 ..

MOOD : tak pyh ckp lha bercampo dah neh .. baru sehari tak jumpe pun dah rendu bagai nak gantongdiri . ape tah lg berminggu'2 , berbulan'2 yg akan dtg nt :( .. okeh dah . act , aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA , MAAP ZAHIR DAN BATIN  kpd korg'2 sume especially at laki aku yg semangat nak raye toh . tak lupe juge at famly tersayang :D

ehh , dah melalut .. aku cume nak say good bye saje . okeh lha , hati'2 ehh bie bwk moto jpg .. tamao bwk lelaju , bahaye kod sygg .. ti raye jgn lupe duet raye at bby . egt toh :D


p/s : thanks arip sebab bg ika maen DSLR , ngan aja ika care nk bt light graffiti . lagi 1 sebab teman cikk hafiez dtg ruma jumpe ika :D

No comments: