Sunday 25 December 2011

haruskah begini ?

assalamualaikum..


kenapa mesti mcm ni ? serius aku penat kerna setiap malam aku menangis , yess saya ego , keras kepala , kasar , tak hormat awak tp jauh dilubuk hati sebenarnye saye nakkan perhatian dari awak , nak selalu rasa bahagia , nak bersikap lembut , nak rase macam dulu yg penah saya rase . tp sume tu dah berakhir kan , awak pun dah tak hiraukan saya lagi , dah tak pujuk macam selalu awak buat malah awak pun turut emo sekali sebab perangai saya yg teruk tu kan . 

AWAK... andai awak tau ape yg saya tengah buat , ape yg saya tengah sebut , ape yg saya ingin kan sekarang , ape yg sedang saya fikirkan , siapa dihati saya  dan apa yg saya mau dari awak , mesti awak akan faham kenapa saya macam ni kan . malangnya apa yg saya hajatkan tu sume nye sia-sia saja .

AWAK... setiap malam saya tunggu mesej & call dari awak , saya nak sangat awak pujuk saya dengan penuh sabar tanpa putus ase , tanpa perasaan marah tapi takde pun pujukan tu . tak pe saya tak kesah saya bersyukur malah happy bila dpt mesej awak tu , walaupun waktu tu kite tengah bergaduh , bertengkar satu same lain tapi saya tetap happy sebab saya dapat mesej dengan awak . at the same time saya selalu mengharap yang awak akan membuka pintu hati saya untuk menjadi seperti dulu . tapi tengok lah ape yang jadi , awak pun tau kan ...

AWAK... kalau awak ingin tau semua kenangan kita tak penah luntur dari ingatan walaupun sikit , saya tak nak perkara ni berterusan , saya tak nak ego menguasai diri saya , saya tak nak kehilangan awak , saya tak nak kenangan kita hapus begitu saja tapi bagaimana ? mengapa harus berlaku perkara-2 yg sebegini ? kata orang adat dalam percintaan , okeyy saya terima tapi saya tak boleh berterusan begini , saya tak kuat awak , saya tak kuat nak hadapi semua ni . 

setelah sekian lama saya biarkan blog ni tanpa jengok entry-2 yg lama tanpa update cerita-2 yg baru hari ni baru saya kemaskini kerana saya tak kuat untuk simpan semua masalah ini , saya tak kuat nak tanggung beban yg diberikan ini . saya nak awak tau , semua kesalahan awak sudah pun saya maafkan tapi saya tak boleh contact awak selagi rasa perit ini belum berakhir . jage diri awak , jangan penah putus asa dengan apa yg awak hajatkan . sekian :'(

No comments: