Saturday 8 October 2011

pemilik sweather :(

ASSALAMUALAIKUM...


humm .. sumpah aku rendu sangat dengan pemilik sweather comel aku , tapi kenapa ehh dua tiga hari neh selalu sangat kami bergaduh , banyak sangat conflik yg terpaksa aku dengan dea tanggung .. mungkin betul ckp dea kite org jadi mcm neh pun sabab jarak yg pisah kan kita org .. sekarng neh benda yang aku ta buad pun aku terpaksa ngaku yg aku buad , tape la bia la aku yang dituduh penipu-tak tepati janji dan sebagainya lagi .. 

seriusly, aku tade niat nak tipu dea mcm toh , aku syg dea sgt tak mungkin aku cube nak main kayu tiga , in another word curang ! kalo aku buat macam toh pun fikir balik tade ap yg aku dapat .. 
okeh dah la , not in mood dah tatao mao taip ap lagi cuma mao ckp yg aku rendu dea sgt dan aku perlukan dea .. tape la kalo hari-2 aku kene marah pun aku tak kesah asalkan dea ad dgn aku . 

muhd hafiez che ahmad  ='( .....

No comments: