Tuesday 16 August 2011

muhd hafiez :')

tatao mcm mna nak mula okeh lha yg pertama ASSALAMUALAIKUM :)) ..

sebenarnye aku mlas nak update blog neh , tp tatao lha nape aku rse mcm nak jeh luah sume ap yg aku rse ary neh .. humm , mmg sedih sgt , sebak jeh hati aku ary neh .. tatao nk cite at sape last sekali aku luah sume neh dkt adek si ANGAH smbil air mate ngalir jato at lantai :') tapena lagi aku rase mcm neh , sblom'2 neh pun aku luah tp tade lha smpai nges at dpn dea tp skrg entah lha mungkin aku mmg betoi'2 sygg kn dea , YEAH ! MMG EA LHA AKU SYGG DEA , SYGG SGT DEKAT HAFIEZ .. ap yang aku pk msty ad dea , ap yang aku bt pun msty ad dea dlm kepalaotak aku , senang cite sume yg aku lakukan dea tak pena lha aku lupe walao sesaat .. tmbah'2 unto hari neh lgi lha banyak aku pk ken dea ..
mood aku beruba tetibe jeh bile dea col tdi  mase lpas blik dari scho , mase toh aku tenga tido , tetibe nset bergetar bile aku negok ad col dari --> SAYANGG :) , wahh ! happy jeh aku rase waktu toh .. dengan semangat aku angkt col dari laki aku toh at the same time , cikk abah ad tp aku ta kesa , aku angkt jugak sebab t'lalu rendu nak dngo suare dea .. p'kataan pertame yg dea ckp *HELLO* dan ayt yg seterusnye kelua ....... tetibe , O.o glurpp ! aku terdiam bt seketika .. aku jadi takod , sedih , sebak , ase cm nak dea ad tepi aku waktu toh jugak lepas dnga soalan yg dea tnye .. pade mase toh air mate dah mule nak klua .. lepas ckp'2 , dea letak fon , dea ckp dea col balik nt .. lepas pade toh air mate aku teros jato ...
cikk abah tengah bersiap nk klua g keje , laps dea abes siap sume , dea pun klua panaskn ejen kete aku pulak p salam & cium kirikanan pp dea .. lpas bape mnt dea klua aku pun bt CMB at laki aku toh lpas toh dea col .. mse toh aku bahagia sgt sbab dngo suare dea , dngo dea pgel aku BABY & mcm'2 lagi lha .. mse nga ckp dgn dea aku tnga nges , aku cube cover sbab tana dea tao yg aku nges tp alhamdulillah lha dea ta pasan yg aku tnga nges :)) ..
aku bt mcm toh b'sebab .. korg takyh tao lha nape ehh :) . err , ap lg ehh ?? terlupe lak .
ckop smpai seto lha dlu terlupe lha .. ceritaa tergantong ken :D .. fyi , aku taip sume neh smbil nges wehh :') .. ampun eah , mmg ta dpt nak tahan airmate aku even aku tersnyum ..

bie ..
b tao ta bby sygg gn rendu at b sgt'2 ?
b tao ta bby ta sngop b'jauhan dgn b ?
b tao ta bby tabole idop tanpe b ?
b tao ta bby perlukan b ?
b tao ta dari td hati bby gelisah pk kn b ?
airmate bby asyk mengalir jeh sygg .. bby tamao b'jauhan dgn b .. bby nak b ad dkt sine dgn bby , bby merayu b , merayu sgt'2 tlong jgn jauh dgn bby .. bby rendu gela saat'2 kita mcm neh b 
bby rendu sgt , kalo diberi peluang jmpe b lg , bby takkn lpaskn tangn bby dari genggaman tangan b , bia lha si penyebok (fiezal) toh nak kata apapun bby tak kesah asal kn bby bahagia dgn b .. bby harap sgt yg b takkan tngl kn bby , berjauhan dgn bby eah sygg ..  :'((
tak dpt bayangkn lha mcm mna kalo kita b'jauhan nt .. humm , tah lha ap yg akan jadi kn .. skali lg bby mrayu jgn tngl bby sorg'2 at sine k ..


okeh dah lha , bby nak pegy baso muke .. malu lha dgn mak , adek'2 , dorg nga negok bby nges dpn lappy lha . b jage diri au , sygg .. jgn nak gatai'2 noh , bby kaki kang tak pun gtao pak jabit .. nak bby bt mcm toh ?? tana kn :D
assalamualaikum , kbhaii ..

p/s : cikk adek perasan aku nges smbl update blog neh lha plak .. haishh , malu aku :') ..
b , tnggu bby col malam neh k . sumpah sygg b sampai mati .

No comments: